سیستم حفاظت کاتدیک نفت و گاز

همه چیز برای سیستم حفاظت کاتدیک نفت و گاز | معرفی استریل با گاز اتیلن اکساید

سیستم حفاظت کاتدیک نفت و گاز

همه چیز برای سیستم حفاظت کاتدیک نفت و گاز | معرفی استریل با گاز اتیلن اکساید

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استریل با گاز اتیلن اکساید

 

گاز اتیلن اکساید یک گاز بی رنگ است و تقریباً می توان گفت بوی شیرینی هم دارد. این ماده معمولا به صورت مایع استفاده می شود و کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد.
یکی از موارد مورد استفاده از گاز اتیلن اکساید برای استریلیزاسیون در صنعت پزشکی می باشد که به این روش استریل با گاز اتیلن اکساید گفته می شود. یکی از مزایای استفاده از استریل با گاز اتیلن اکساید این است که به دلیل قابلیت نفوذ بسیار بالای گاز اتیلن اکساید، عملیات استریل به خوبی انجام خواهد شد و از استریل شدن آن اطمینان حاصل می کنیم. از دیگر مزایای این روش برای استریل کردن وسایلی می باشد که نباید با آب تماس مستقیم داشته باشند مثل اجسام فلزی. استریل با گاز اتیلن اکساید باعث می گردد زنگ زدگی در این وسایل ایجاد نشود و به آن جسم آسیبی وارد نگردد. 

چند توصیه برای استفاده از گاز اتیلن اکساید برای روش استریل با گاز اتیلن اکساید
اتیلن اکساید آتشزا و خورنده می باشد و همچنین سیلندرهای آن تحت فشار هستند. کپسول گاز اتیلن اکساید باید دور از گرما و جرقه باشد. به همین خاطر برای استفاده از این گاز باید موارد ایمنی را کاملا رعایت فرمایید تا مشکلی پیش نیاید. ضمناً جهت استفاده از گاز اتیلن اکسایدنوع تجهیزات جانبی مورد استفاده از آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

این روش استریل نیز مستلزم وسایل جانبی می باشد که بتوانیم استریل با گاز اتیلن اکساید را به راحتی انجام دهیم. این تجهیزات جانبی عبارتند از:وپرایزر گاز-دستگاه تولید بخار-باسکول دیجیتالی با پورت سریال-بویلر گرم کننده آب چمبر برای انتخاب نوع سیستم استریل با گاز اتیلن اکساید و تجهیزات جانبی آن.
شرکت پارسا کارا مجموعه های جانبی استریل با گاز اتیلن اکساید را نیز عرضه میکند.
جهت تهییه بروشور با شرکت تماس حاصل فرمایید تنوع محصول و انتخاب سیستم،مطابق با خواسته مشتری کاملا قابل دسترس خواهد بود.

 

  • نادر رفیعی